wtorek, 17 grudnia 2013

Choinka ze sznurka i z czuprynką - tutorial

Wczoraj na blogu Świata Artysty - pojawił się mój kurs na sznurkową choinkę z czuprynką.


Zapraszam do wypróbowania.

Moja jest skromna i malutka, ale jaka będzie Wasza - zależy tylko od Was :)
Do wykonania takiej choinki potrzebny Wam będzie styropianowy stożek, sznurek, szpilki i ozdoby.
Zaczynami od przypięcia pierwszej linii sznurka szpilkami:



Kolejne linie - ciasno owijamy wokół stożka, ale szpilki już nam nie są potrzebne.
Szpilkę wbij co kilka warstw asekuracyjnie, żebyś nie musiała nawijać wszystkiego od początku, gdy niechcący upuścisz stożek, lub wytrąci Ci go gramolące się na kolana dziecko :)


Potem te szpilki usuniemy.
Całość znowu wykańczamy szpilkami:


I odcinamy sznurek:


Teraz pora na czuprynkę. Nawijamy sznurek na 3 palce ok 8-10 razy, związujemy na środku.


Rozcinamy końce:


I nakładamy go na czubek naszej choinki, przymocowujemy szpilkami:


Nasza choinka jest gotowa:


A tak wygląda z bliska:


Teraz pora na ozdabianie, a to zależy już tylko od Waszej wyobraźni :)
Moją ozdobiłam koralikami, które również przypięłam szpilkami, tekturową śnieżynką z CRAFTfun i czerwonymi papryczkami :D




 I jak? Skusicie się przygotować taką ozdobę do Waszego domu?
Jeśli zainspirujecie się moją choinką, pochwalcie się w komentarzu - chętnie zobaczę :))
Pozdrawiam wszystkich serdecznie
 Madzik

5 komentarzy:

  1. Fajnisty pomysł :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest :-) Widziałam butelki okręcane sznurkiem, ale zastanawia mnie mocowanie go na szkle. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik... :) i piękne staranne wykonanie :)
    pozdrawiam... dziś słonecznie ;)

    OdpowiedzUsuń